woensdag 27 april 2022

Een dag om nooit te vergeten !

Woensdagmorgen werd ik zo aangenaam verrast !
De kleuters en ik mochten genieten van een prachtig ontbijt.
Juf Heleen en juf Lieselot waren de obers van dienst.
Alles stond klaar in het medialokaal, een prachtige tafel met heel wat lekkers.
Aan de muur lieve woorden en heel wat ballonnen in de lucht.















De kleuters en ikzelf hebben genoten van al dat lekkers. Tijdens de speeltijd had niemand nog een tussendoortje nodig ! Ook het samenzijn was super fijn.


Nadien mocht ik plaats nemen in de zaal en brachten alle kleuters een dansje.



Echt een moment om van te genieten.



De ballonnen werden aan mijn deur gehangen.

En na de speeltijd kwamen de leerlingen me ook heel aangenaam verrassen aan mijn klas. 


En of het tof was !!!!!





Versjes, liedjes en dansjes hadden ze allen voorbereid.


Het was een hele emotionele dag maar ik heb er super van genoten.

Aan alle kleuters, leerlingen, juffen, meester Bart en mevr. Conny een hele grote merci !